zaterdag 2 januari 2016

Een nieuw begin

Een heel gelukkig nieuwjaar allemaal!

Na een heel turbulent jaar ben ik weer back to basic.
Ik heb mijn winkel na acht maanden gesloten en werk weer fijn vanuit huis,mijn huisatelier en webshop www.atelierconstance.nl
naast facebook,Twitter,Pinterest etc.hoop ik nu dat mensen ook gezellig mijn blogberichtjes gaan lezen want dat vind ik heel erg leuk.


Daarom mijn 1e werkje in het nieuwe jaar 2016,
deze gebreide slofjes erg leuk om te maken en heel simpel(Ook te koop €7,95).Komend jaar ga ik er ook een budgetjaar van maken zodat ik thuisblijfmoeder kan blijven dus soms zal ik over dat thema ook bloggen.
Om te kijken of er mensen dit berichtje lezen waardeer ik een reactie.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk berichtje . Ja ik ga je zeker volgen

Anoniem zei

Wat leuk dat je gaat bloggen. Heel veel succes en ik ga je zeker volgen.

Groetjes Tina